מאמרים
🏚️ » מאמרים
המתח בין DNA ארגוני לבין קיבעון וקונפורמיזם
כשארגון מפתח DNA חזק ויציב, הוא מייצר סביבת עבודה שמבוססת על הערכים והעקרונות הללו. אולם, ישנה סכנה שקודים תרבותיים אלו יהפכו עם הזמן להלך רוח
מהי פרופילאות עיסקית וכיצד ניתן להעזר בה?
בניית פרופיל אישיותי והתנהגותי של שותפים עסקיים, עמיתים ועובדים הינה כלי עוצמתי וייחודי אשר מעניק יתרון משמעותי למחזיק בו על פני הצד השני. הפרופיל מאפשר
סדנת פיתוח מנהלים
סדנת פיתוח מנהלים – משנה את כללי המשחק! תפקידי ניהול בחברות וארגונים הפכו מורכבים יותר מאי פעם. למרות הטכנולוגיה והקדמה, נראה כי כיום, מנהלים בכל
סדנאות גיבוש לעובדים
ההון האנושי הוא אחד הנכסים החשובים ביותר של כל ארגון. ההון האנושי משפיע ישירות על אלמנטים חיוניים רבים בארגון, בכלל זה גם ההון הכלכלי. לכן,
ליווי מנהלים
פיתוח מנהלים מה זה פיתוח מנהלים ומי צריך את זה מנהלים נדרשים לפעול בצורה יצירתית והחלטית, לקבל החלטות תוך התמודדות עם משברים וקונפליקטים ובמקביל להיות
התנגדות לשינוי ארגוני
שינויים ארגוניים הם לעיתים קרובות הכרח שאי אפשר להתעלם ממנו, יחד עם השינוי מגיעה גם לעיתים התנגדות לשינוי ארגוני מצד העובדים. במיוחד בארגונים גדולים, שינוי
ייעוץ ארגוני
איך יודעים אם הארגון שלכם צריך ייעוץ ארגוני? ארגונים בעידן הידע מתמודדים עם סביבה דינמית, משתנה ללא הרף, בתוכה עובדי הארגון צריכים לגלות עמידות לצד
ייעוץ אישי למנהלים
ייעוץ אישי למנהלים שרוצים להתפתח ולהצליח! בשנים האחרונות תפקידי ניהול נעשו מורכבים מאי פעם. מנהלים נדרשים לפעול בסביבה משתנה בקצב דינמי, להציג יכולות מפותחות במיוחד
תפקידה של יועצת ארגונית
יועצת ארגונית למגזר הפרטי והציבורי – מרגישים שהארגון שלכם דורך במקום? לא מצליחים לעמוד ביעדים? רוצים להתחיל תהליך פיתוח ארגוני ולא יודעים מאיפה להתחיל? ייעוץ
שותף עסקי חדש?- כל הכלים לבניית פרופיל לעובד
בניית פרופיל אישיותי והתנהגותי של שותפים עסקיים, עמיתים ועובדים הינה כלי עוצמתי וייחודי אשר מעניק יתרון משמעותי למחזיק בו על פני הצד השני. הפרופיל מאפשר קבלת ידע על מניעים, תכונות אופי ומאפייני אישיות של האדם, כמו גם על התנהגותו הצפויה במסגרת יחסי העבודה והיחסים הבין-אישיים.
גיבוש חזון ארגוני
חזון ארגוני מתאר את המטרות ארוכות הטווח של הארגון. החזון מתמקד מעבר "לכאן ועכשיו", ומנסח את השאיפה הארגונית העתידית מבחינת התפתחות, התקדמות והגשמה.
ניהול תהליכי שינוי
פעמים רבות א.נשים ומנהלים.ות חוששים לערוך שינויים, בין אם הם עסקיים וארגוניים או אישיים וחברתיים. השינוי לא חייב להיות דרסטי או קיצוני, אבל קפיאה במקום ושימור הסטטוס קוו עלולים להיות המתכון להידרדרות ארגונית. לעומת זאת, לקיחת סיכונים מחושבת תוך ראיית המצב הכוללת יכולה למנף את העסק שלך.
שינוי ארגוני? כל הכלים על רתימת עובדים לתהליך
כל מי שניסה אי פעם לחולל שינוי גדול בעסק שלו למד כנראה בדרך הקשה שאין קיצורי דרך ויש להקדיש זמן לרתימת העובדים ולבניית קונצנזוס כלפי השינוי ברחבי הארגון.
ניהול בעת משבר
בין אם זו מגיפת הקורונה, מלחמה, משבר כלכלי או פשוט תקופה קשה בעסק, כל המנהלים.ות נתקלים בזמנים בעייתיים בארגון שלהם. התחושה שמלווה את המנהל.ת היא פעמים רבות של חשש, חוסר ביטחון ודאגה. לרוב הוא תוהה ושואל את עצמו איך מתמודדים עם מצב כזה? מה זה אומר עליו כמנהל וכאדם?